GOD FORTSÄTTNING, era jävla tomtebloss! ^^





Innan jag börjar ska jag bara säga att jag fick nyss ännu ett SMS från Nokias servicecenter där dom frågade "är du trött på att höra samma *Sväng vänster* instruktion i Ovi Maps?" och dom gav instruktioner om hur jag kunde redigera inställningarna själv.

Kära Nokia, vet ni vad jag är trött på?
Ska jag säga det?
Ni kommer säkert gilla det...

ALLA FÖRBANNADE NOKIA-TIPS!!
Hur många gånger hör man SMS-signalen och blir glad, bara för att upptäcka att det är nån jävla bot som skickar ut mass-reklam om Nokias alla jävla finesser??
Missförstå mig inte, jag fullkomligen älskar min N8 till döds; det enda jag kunde klara mig utan är den här förbannade automatiska rådgivaren.

Usch..
Aja, nu var jag hos Distriktstandvården IGEN (ska även dit imorgon) och nej, jag har ingen kronisk sjukdom, det får ni inte tro. Men det är bara det att efter rotfyllningen så vill dom naturligtvis pressa soc på alla pengar dom kan, så dom satte upp tider för mig att besöka tandhygienisten också.

Okej, jag ska vara ärlig nu, rotfyllning kändes litegrann, men inte alls mycket och endast när han kom ner i botten av tanden.
Men då tar jag gärna det tio gånger till än den där hemska tandhygienisten! :S

Hennes probning av tandköttsfickorna fick rotfyllningen att kännas som en dans! Hon verkade även amatörmässig; som om det var henne första dag. Och så var hon förkyld också.
Men det värsta var ju att hon skulle ner i fickorna mellan tandkött och tand, med nån såndär jävla metallgrej och DET var inte bekvämt. :S God damn it! Jag blödde som en dekapiterad gris.
Så fortsatte hon plågan med att "ta bort tandsten" och jag låg där och knep ihop mina händer och önskade att Mikael (tandläkaren som genomförde rotfyllningen) var där med sin proffsiga behandling som inte kändes ett dugg.
Jag lovar, tänderna känns mer misshandlade nu än dom nånsin gjorde under rotfyllningsperioden. :S

Suck.. och jag har henne igen imorgon. :S Sista gången, men dock, i överkäken. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHH!...

Aja..

Ikväll? Ut med Mary. Samma Mary som jag ska spendera nyårsafton med, är det tänkt.
Åh, jag pratade med henne i telefon i förrgår. Dom är så gulliga.
Dom har köpt en Mutklapp till mig. ^^
Ni vet, en julklapp som MUTAR en till att vara med dom på nyår. XD hehe.
Egenkomponerat ord! COPYRIGHT Mr LATEX!

Men ja, det var väl inte deras avsikt och jag är väldigt tacksam, det är jag. :) Herregud, dom hade inte behövt köpa något åt mig, men det ska iallafall bli spännande att se vad det är.


Nej, nu ska jag fortsätta att fiffla lite med bloggens födelsedagspresent. ^^

Vill ni se vad det är?
Tja, jag lägger upp den under dagen på nyårsafton, så kolla in regelbundet då. ;)

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0