Glad Tredje Advent








Glad tredje advent, people. :)


Så jag var ute igår. Inne i stan. .. hade blivit lovad "tio singelbrudar"....

Mmmm... jag såg, typ... två... och vi var tre killar... guess vem som blev utan.
...fucking "hela havet stormar"....

Ah, visst, havet kanske stormade för vissa igår, men för mig gungade det bara.

Ja, jag kanske hade kunnat vara lite mer på G.. men lite för mycket whiskey plus förhoppningar som ej infrias kväver mitt joy-buzz.. Jag menar, klart man blir lite purken när man kommer dit och blivit lovad typ värsta haremet, och allt man får är ett hav av killar med självlysande vita skjortor som gör sitt bästa när dom försöker shejka loss, men god bless them, dom ser bara för sorgliga ut när dom inte ens vet hur man slappnar av.
Dom skulle fan behövt gå i min skola. "Kolla mig! Lär av mig. Jag kan inte dansa för fem öre, och jag kan ändå slappna av, bjuda på mig själv och tas av rytmen. Go with the flow, man. The flow."

Sen var ju dansgolvet verkligen PACKAT med folk också. "Shejka loss? Här? näe." Man kunde inte röra sig överhuvudtaget. Man knuffades runt som en fucking flipperspels-kula och bara väntade på att den där sista slurken whiskey skulle ha sitt att säga till om det.

Satt på toaletten i typ 20 minuter och försökte pissa också, men det gick fan inte för den där förbannade pappershållaren satt löst och surrade till för varje bas-beat ute i lokalen, så ibland kändes det som om man satt som i ett getingbo, typ.

Men överlag var det kul att komma ut och träffa nytt folk, definitivt. :) Särskilt Bella, hon var riktigt rolig. ^^ Det var bara synd att man fick upp förhoppningarna när orden "singeltjejer" flödade över telefonen. Jag måste lära mig att sånt aldrig funkar till ens fördel.

ååååh, förrsten hörde jag zändrews röst över telefon igår... god damn, snacka om att hon har den mest härliga, sköna, porriga röst som finns... det räcker att hon ringer och bara pratar med mig, så vaknar vissa saker till liv ...



My god, vilken röst..

...och den rösten kunde jag ha dansat med igår!!




.. damn it...

Nu har hon tydligen kille också... ja det ante mig. Vafan, om en riktigt smokin' hot MILF placerar sig som måltavla på banan, så tar de inte lång tid innan nån ambitiös, lycklig snubbe siktar rätt och träffar mitt i prick. ^^
Mina lyckönskningar!

Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frulle ^^

Glad tredje advent på er.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0