WOW, Tungelsta röjde ju! ^^


Okej hotshot!

Igår var det förjävla varmt. Alltså det var varmare än i djävulens arsle när han stoppar upp helvetets brinnande lödkolv för att få anal stimulering!!!

Jag höll på att smälta bort i flera omgångar. Duschade ett tjugotal gånger, men inget hjälpte.

Så.... jag drog till Tungelsta ^^


Det är ett välkänt faktum att Tungelsta innehåller den kallaste attityden gentemot sveriges medmänniskor och moraliska plattityder.... och hör och häpna, det hjälpte!! :D Jag blev kall direkt ^^

Jag tror det var så det gick till iallafall :D


... eller så var det helt enkelt så att Linda ville ha med mig på Tungelsta festivalen (vilket jag missade då jag kom för sent) och fick mig dit. ^^
Vi gick på det där värdshuset.... som heter Värdshuset.... eller om de heter något annat, det vet jag inte.

Skitsamma, jag hade skitkul!
Träffade nytt folk som Timpa, Marie, Sven och Henke. Dom är asballa allihop! :D
Och så blev jag lite lagom wasted.... sådär som man SKA bli en lördagkväll ^^ det var helt okej, med undantag för alla fyllemisstag man gör när man är i det tillståndet >:( suck. aja.

Fick skjuts hem med nån äkta raggar-typ, minns inte va han hette. richard kanske. nåt sånt iallafall. Det var en ny upplevelse, då jag hittills har åkt med både rappare, metallare, dansbandare, raveare, gothare, synthare, reggae-fans och hippies.... men INTE raggare XD
Nån gång ska allt vara den första dock ;)

Så man hade a blast igår :)

Kan säga att en drink som jag fick testa var en verklig hit. Den kallas för Svenne, tror jag ^^


En 4:a "Svenne" innehåller:


2 cl Sourz (Red Berries eller äpple)
2 cl captain Morgan
Resten energidryck

Den var förvånansvärt god alltså :) nya favvo!!! XD

Nu ska jag ta de lugnt resten av kvällen.

Imorgon handla :)

Tjo på er, era fikon!!



Kommentarer
Postat av: Sophia

Jäklar killen vilken talang du har. Skriva kan du och på ett sådant härligt sätt.

2010-08-17 @ 22:59:34
URL: http://zozzooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0