Utekväll, andra dagen i rad




Vaknade upp torr i munnen, med grannens skitungar som hade aerobicspass ovanför, och så hade jag sommarens alla låtar ringandes i huvudet. Typ.. "Pa pa l'americano.. but that's okay because i like you anyway."

Vi var ute igår .. igen! ^^ haha .. det börjar bli lite utav en drog för mig det här utegåandet XD ...
Lite strange faktiskt. Har aldrig överhuvudtaget varit en sån festar-person förut, men den här sommaren är det som om en hittills orörd dörr har öppnats.
Eller så är det helt enkelt alla andra som har börjat sluta upp med att vara sociala retards. :P
No matter, jag vet vart min gräns går och jag har inte passerat den, nor will i. Jag gör inte såhär för jämnan så jag har tillåtelse att släppa loss lite ibland. Gud vill det! ... DEUS VULT!! XD

Hursomhelst, jorå vi förfestade hos en polare och sen drog vi till stan, insåg att det inte var vad vi (M2) ville, och drog till ett lokalhak istället. M1 drog hem. Tyvärr :( kändes lite trist, för hade gärna haft med honom hela natten, men de bidde inte så. Dock har jag förståelse för det. Jag menar, han bor på andra sidan av stan, så det är inte så konstigt att han inte ville tillbaka hitåt igen. Aja, hoppas han fick sova gott iallafall. ^^

Nå, väl på lokalhaket så träffade jag (eller rättare sagt, DOM träffade på mig) både J och E. :O herregud!
Hela södertörns-maffian liksom XD haha ... nej då, ingen riktig maffia :) (fast J har ju fötter i både de ena och de andra, men håller sina polare utanför det, tack o lov ^^)

Okej, sen... dansade jag och röjde som bara den, från klockan "Jadu" till klockan "Stålgardin-rullas-ner".
E porrade sig markant på dansgolvet. :O Det var.... intressant. En väldigt ny sida man fick se av henne. Vet dock inte vad jag tycker om det, men okej. ^^ Hon får köra sitt race, bara hon är rädd om sig. Jag hade bara aldrig riktigt tänkt mig att hon var sån. ^^
Äsch då, vi har väl alla små porriga våghalsar inom oss, oavsett hur jäkla långt inne det sitter. Efter tillräckligt många dunkar så kommer det förmodligen fram en vildkatt ur även den mest stela och kyska societetsdamen. ^^

Vad drack jag igår då? Tja, inte särskilt mycket faktiskt. Ett par bira, sen en drink. (Jag sa en fyra, bartendern spelade dum och sa att han hörde mig säga sexa, så han kunde casha in mer stålar; jävla smäck, men okej, visst, why not)
Sen drack jag inte så mycket mer. Höll mig mest till dansgolvet. ^^ För jävlar va kul de är. Jag måste ju. Jag går ju inte på aerobics så det här är liksom min motion. XD

M2 och T drog hem relativt tidigt. Eller så var det bara jag som tyckte att dom drog tidigt. Ja KAN ju ha förlorat koll på tiden. I don't know ^^
Nån tjej var lite för full, vinglade och föll till marken. Hon började blöda ner hela sitt ansikte. Jag tror en ambulans var på väg, men jag hann aldrig se om den kom, för sen ville E hem till mig och efterfesta (tillsammans med sin syrra .. (!!) ...) men det blev aldrig av för helt plötsligt utbrast det bråk utanför. Ett gäng av killar ville visa musklerna, hamnade i slagsmål och pissade testosteron över hela jävla gatan så det stank av äcklig machismo lång väg.
Händer sånt så drar jag bara. Ser mig inte om. Jag bara lunkar därifrån. Jag pallar inte med sånt. Det dom gör har inget med mig att göra, det är inte min grej. Jag älskar hellre än att slåss.

Så.. jag drog hem och våldtog min säng. ^^ En underbar älskare när man väl behöver henne. Hon välkomnar mig hem utan så mycket som ett gnälligt ord och omsluter mig med hela sin kropp när jag bara behöver däcka.

Vilket påminner mig.... jag borde fan bädda henne nu. ^^ XD

Aja, snabb genomgång. Vad ska jag göra idag?

Ehm.... dricka vatten, känns jävligt högt upp på listan för tillfället. Sen frukost. Sen dammsuga. .. aah, definitivt dammsuga. Sen handla mat. Sen bara ta de lugnt.
Nu har jag varit ute två nätter i sträck. Det får räcka nu. Helgen är slut. Även om jag inte har nån sysselsättning på måndag så behöver jag ändå chilla ett tag nu. Det kommer fler helger längre fram. JO, I promise!! Kolla kalendern, fan :D

Ikväll blir det väl då film-tajm förmodligen. :) Funkar alltid. ^^

Ni får ha det så bra, så hörs vi.
Glöm inte, snälla.... var rädda om grodorna.

*Puss på flickors genitalier och små subtila nickar till pojkars egon*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0