Alltså, är hon sann eller??


Dagens skämt.

Först är hon så fett jävla respektlös mot mig och sen kräver hon att jag censurerar min blogg????? :S .. Okej, nu vet jag att det är något fel på människan. Vem fan tror hon att hon är?

Aja, visst. Det skadar inte att ändra lite, men inte på grund av något som hon sa; utan för att jag helt enkelt inte var nöjd med insinuationerna ändå. Bokstäver har liksom inte samma klang när det gäller förolämpningar.

Fattar inte hur man kan vara sån och sova med gott samvete. Inser hon inte vad hon har gjort? Att det faktiskt är HON som har stampat vår vänskap på tårna? Eller är hon bara allmänt ond?

Jag har rätt låga tankar om henne och alla känslor är som bortblåsta. Ingen kan förstå hur mycket den här människan har sårat mig och jag ska se till att jag själv aldrig nånsin glömmer det.
Jag kommer aldrig mer tänka på henne med varma känslor i hjärtat. Bara ilska och sorg.

Dock så hoppas jag (trots att jag själv tycker rätt illa om dig nu)  att det kommer gå bra för dig i livet.
Det förtjänar du, så mycket som du har gått igenom.
Men min vänskap förtjänar du aldrig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0