Ny samhällskritisk video


Okej, missförstå mig inte nu..

Jag trivs relativt bra i mitt Jordbro. Det är okej och jag har börjat komma att kalla det för mitt hem, dom senaste 7 åren.

Men när man går in i den enda matvarubutiken och inser att etiketterna på mer än hälften av varorna har man fan ingen aning om vad dom betyder.... då blir man smått grinig som infödd svensk.

Så jag beslutade mig för att göra en video ^^ ... mohaha


Glöm inte... tryck ►, ändra sen 360p till 480p (nere till höger) och tryck sedan FULLSKÄRM!!!
Det är viktigt! :P







Så!
Hoppas ingen med invandrarbakgrund tog illa upp.

Men såhär kan det faktiskt gå när man har hur mycket kreativitet OCH dötid som helst om dagarna. XD
Man gör videoklipp om helt triviala saker :D




Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hahaha, made my day! :D

2010-08-18 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0