Bröllopp i Funbo


Ja det här var askul. Inte nog med att jag fick vara med och dela Gustafs största dag med honom, jag fick också träffa folk som jag inte sett på länge.

Marvin skjutsade mig dit i sin Taxi, vilket var asschysst av honom :) .. och när jag kommer dit så passerar vi Macke och Ramin! :O .. holy crap, jag höll på att skita på mig! XD haha.
Men det var grymt kul! :D Har inte sett dom sen vi tog studenten för ett X antal år sen. :) Men dom hade inte förrändrat sig ett dugg.
Att lyssna på Ramin och Macke i en folksamling är som att höra ett gammalt par smågräla ibland. XD Deras diskussioner alltså, jag älskar dom! :D Börjar gräla lite om huruvida det som faller ner på oss från himlen är aska eller inte XD haha. Vet fortfarande inte riktigt vad det var, men..

Aja hursomhelst, brölloppet var jättefint och mottagningen efteråt var också väldigt trevlig. :) Sen så var vissa talhållare kanske NÅÅGORLUNDA långrandiga XD men i stort var allt perfekt. :)
Fick inte så mycket tid med Gustaf dock som jag hade velat, men men, det får vi lösa längre fram på något sätt.

Det är så kul när man ser på hur olika människor är också.
Jag sa det till Gustaf såhär "Du inser nu att nu finns det ingen återvändo? Alla andra val är nu effektivt avstängda och förbommade för dig *gjorde en liten gest med handen ackompanjerat av ljudeffekter*  och stängda tills döden skiljer er två åt?" ^^ haha han bara log och sa "Ja, men då får vi glädja oss åt att det inte var du som gifte dig då" :D ... ha ha ... det har han bannat rätt i. :)

Jag gifter mig inte förrän det verkligen verkligen står skrivet mitt i pannan på mig att det inte finns någon annan jag vill leva med resten av mitt liv.
...hmmm, bra tema för svensexa där kanske.... mental note

Vidare så har J.W mirakulöst tillfrisknat, tack vare chanstagning med blodtransfusionen.
Jag är så glad! :D
Och så har hon skaffat pojkvän....
Jag är mindre glad... >:( ...

haha XD nädå, skål för henne! Hursomhelst, i stora slängar kan man väl säga att den här helgen har inneburit en stor portion glädje. :)

Fattas bara att jag får träffa A igen. Miss her so much! :(

Nu hoppas vi bara att nästa vecka går smärtfritt.
Nej inget särskilt står på dagordningen så jag har inga skäl att oroa mig.... men dom säger ju det. "om du är på topp, kan det bara gå utför" ... så jag håller i mig och väntar på bakslaget.

Tjoflöjt!


Kommentarer
Postat av: Lovisas corner

Svar: Bröllop är bland det finaste som finns, när två människor väljer att bli en! Vill man gifta sig på torget, på en strand eller var som helst, det är helt upp till paret. Men kyrkbröllop tycker jag är det finaste på nåt sätt, för att de ligger så mycket tradition där kanske :)

Kul att du kikade in!

2010-08-10 @ 13:51:06
URL: http://lovisascorner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0