Bitter eftersmak


Usch, jag vaknade idag fortfarande med bilden av dom två i huvudet....
Dock är jag inte lika ledsen som i förra inlägget, för nu tänker jag gå vidare. Som låten (som jag valt att spela här på sidan och spegla hur jag känner) säger, Brush it off.
Den är asbra. Den kommer alltid påminna mig om att aldrig mer tro att tjejer är utan kapacitet för grymhet och aldrig ta deras ord för givet.

Så.. nu till nånting mycket roligare.
Jag ska städa idag.

Bruset i öronen har lagt sig :) Det känns bra. Då har man inte fått värsta tinnitus iallafall.

Grejen var den att vi gick bakom Torget-flaket på pride.. och deras högtalare var dom största och värsta. Kort sagt, det flaket var det som lät mest. Och när man gick typ en meter ifrån (vilket var väldigt dumt gjort egentligen, eftersom man borde haft öronproppar) så nådde ibland vibrationerna den nivån att balanssinnet stördes.
Då var det riktigt läskigt :S Det kändes som att man skulle typ svimma av eller något. ^^

Åh, idag ska jag bara ta det lugnt. Måste städa, helt klart, men i övrigt, bara ta det lugnt. Det har man fan förtjänat. ^^
Kanske borde handla lite dock. Hmm..

Nepp, nu frulle!! :)

Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0