"Alla andra"


haha, ironiskt, men trots den jätteroliga kvällen igår, så är jag lite smått deprimerad ikväll.
Löjligt, jag vet :) men det är bara en känsla som har infunnit sig. Ibland får jag sånt.

Mest beror det väl på att det känns som att "alla andra" hittar lyckan.
"Alla andra" finner kärleken.
"Alla andra" trivs på sina jobb.
"Alla andra" har det bra.

Nu vet jag innerst inne att det här egentligen är väldigt orealistiskt tänkande, men jag kan inte hjälpa det. ^^
Ibland kommer små perioder då man sjunker in och känner sig kvarlämnad och bortglömd, utan minsta möjliga chans att kunna visa att det finns någonting bra hos MIG också; inte bara "alla andra".

Världen känns orättvis ibland.
Men samtidigt så vet jag att det här är en känsla som förmodligen kommer vara borta imorgon bitti. ^^
En god natts sömn brukar ta hand om dom flesta problemen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0