Utgång igår


Fyfaan vad kul det var igår! :)

Först fick jag en uppmuntran från Ante att vi borde ses. För en gångs skull hakade jag på den (för det var fan i mig på tiden) och vi bestämde att vi skulle ses på biljarden.

Fan vad häftigt det var att träffa honom igen! :D Haja, jag har inte träffat den här killen på 17 år... 17 ÅR! .. jag känner folk som inte ens har LEVT så lång tid. ^^
Vi var så sjukt bra kompisar i skolan, han var min bästa kompis och vi hänge jämt på rasterna. Så jävla kul att träffa honom igen :)

Vi satt på biljarden och snackade en massa om tiden som gått och vad vi hade gjort och sånt. Sen drog vi.
Jag hade en vag aning om att Danne skulle till Station så vi drog oss dit, men siktade in oss mot O'Leary's till slut.
På vägen mötte vi nån äldre man som var (1) från sundsvall, och (2) lite dragen. Han började snacka med oss om var man kunde träffa brudar och sa att han hade sett Andrea Boticelli i Globen. (Otroligt att jag kommer ihåg det här nu, särskilt med tanke på att jag just har stigit ur sängen)

Vi gick vidare och ante gick rakt in i en stolpe så han fick skitont i skallbenet. Precis då gick en annan skum filur förbi oss och tänkte säkert "vilka idioter det där är" eller liknande..... men JAG, jag kände nog igen honom, jag ..

Så jag rundade ett hörn, kollade efter honom och ropade så, högt och tydligt "DANNEEEEEEEEEEEE!!" ... varpå mr Obskyr vänder på sig och ser oss och.. IN-ser vilka vi är ^^
Det visade sig att vi alla skulle till O'Leary's och vi drog dit i samlad trupp.

På O'Leary's var det så sjukt jäkla kul. Jag fick träffa Maj, Dannes morsa, som jag inte heller sett på typ 17 18 år, nåt sånt. ^^ Hon var där med sina jobbarpolare tydligen och hon var definitivt sig lik i enlighet med dom vaga minnen jag har av henne, nämligen asrolig! ^^

Jag drack lite, pratade med folk, drack lite till, upptäckte att jag plötsligt blev fasligt kissnödig, kom ut, drack lite till, gick ner och dansade med folk (mest Danne, haha ^^) kom upp, tappade bort ante, gick ut, sa hej då och försökte fundera på att ta mig hem.

Nattbuss??? .. nej såna tankar var som bortblåsta ur mitt huvud... jag hade bara en sak i huvudet... att GÅ!
När man blir lite dragen så är det ju vida känt att ens mentala omfång krymper ner till saker som är väldigt aktuella och stora i ens liv. Jag har just börjat hos en dietist, vars tips har lett mig till att försöka äta bra mat och öka min motion.....

... alltså... gick jag hem.. från Handen... till Jordbro..... klockan halv 3 på natten..

Äh, vafan, frisk luft och total-tomt på folk.. det var prima liv ^^
Jag gick fan och sjöng. Trallade för mig själv och såg packade nattbussar svischa förbi med folk som otvivelaktigt står packade som sardiner, ÄR packade av alkohol och en efter en ger upp inför den betvingande önskan att vilja kasta upp all sin mat på sin stolsgrannes skor.

När jag kom hem (tillslut) så dök jag ner i sängen och lord ska veta hur skönt det var när sömnen tog mig. ^^ Jag somnade glad och nöjd efter en jäkla kul kväll. :)


Så.... ikväll då? undrar ni..

Får se hur det blir ikväll. Har lite bakis-värk och försöker ta mig samma just nu. EGENTLIGEN borde jag väl t.o.m sova. Det är inte nyttigt att en som var dragen igår och gick och la sig vid 3 - halv 4 på natten, går upp klockan 10 för att skriva i en blogg.. :S ja menar, vafan är detta? ^^

Nej, jag tror jag lägger mig en stund till, sen upp, ta dagen som den kommer, så får jag se va som händer ikväll. Om jag orkar så ska jag träffa Richard och dra till Station, fast jag misstänker att det inte blir av. Inte för att dissa Richard eller så. Jag vill fan hemskt gärna dra ut med honom o gänget med :) .... Men samtidigt måste jag fan lugna mig lite nu. En röjarkväll per vecka räcker och jag ville så gärna träffa ante igår, så det råkade bli som det blev sen.

Och.. en gnagande känsla växte sig just till en skrämmande tanke..

:O Jag måste fan kolla mitt konto.


Tjolater aligater



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0