Skaffat Hund


Jaha, så är man hundägare då. Det trodde jag aldrig.

Har skaffat en hund på tre veckor gammal. Jättesöt valp som jag redan tycker växer inför mina ögon. Han är en vild liten krabat som väcker mig på morgnarna. FY Caesar!!

Jag döpte honom till Caesar för jag väntar mig stora saker av honom. ^^ Fast jag vet inte om jag ska träna honom i agility eller nåt sånt där. Kanske helt enkelt går i farsans fotspår och försöker träna honom själv.

Men han är verkligen jättesöt och kommer nog skaffa mig ett antal brudar. ;) haha! skoja.

Ja så ävar det det här med mat också. Och att gå ut med honom morgon och kväll. Slitjobb verkligen :S Än så länge iallafall. Men jag får se. Det kommer nog bli en vanesak.

Skall, Caesar, skall!

VOFF!





Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilken söt liten rackare! :) Grattis! Eller vad man nu säger :)

2010-04-01 @ 18:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0