JAAAAA!!



Oj oj, en vecka sedan senaste uppdateringen?! ... hmm.. ja, jag sa ju att jag bara kommer skriva när jag verkligen har något att skriva.
Ibland blir det väldigt sällan, ibland flera gånger på en dag.

Aja, hur som helst.

Första stora nyheten är väl att Warhammer 40.000 veckan är slut. Det var skitkul. Vi hade två outriders som kom till bibblan från västerås och visade barnen hur man målar figurerna och hur man spelar spelet.
Jag fick t.o.m en chans att äntligen avsluta mitt påbörjade projekt när jag gick i gymnaiset; att måla en hel figur. Något som jag inte hade tålamod för då ^^

Andra stora nyheten är direkt länkad till den första.

Igår åkte jag in till stan och gick på Games Workshops rekryteringsdag. (företaget som gör och äger Warhammer 40k ^^)
Det var packat med folk! .. fick höra senare att det var ungeäfr runt 50 pers som alla kämpade om att fylla den ENDA platsen som den-inte-överdrivet-stora butiken har ledig.
Dom tog in oss i grupper om fem personer och hade intervjuer med oss. Vi fick var och en svara på 10 frågor, och jag blandade mina svar med olika portioner humor och ärlighet, 20% humor, 80% ärlighet typ.

När vi var klara fick vi då höra att dom skulle ringa upp dom som dom ville ha en andra intervju med, (som hade en chans att få jobbet) och dom fick oss att förstå att av runt 50 pers så var det kanske bara 3 - 4 som dom skulle ringa upp.
Det skulle ske på kvällen..

Så ni kan ana att igår gick klockan JÄÄÄÄTTEfort.. den jäveln hade tagit crack eller nåt.. .. ja bah "meeeen sakta ner nu .. ge dom tid!" XD

Trodde att dom skulle ringa vid 6 eller 7 eller nåt..

Klockan gick.... 6 passerades... 7 också ..

ahaa.. men gud va dum jag är. de var 50 pers där liksom... hur många var det som inte var bättre lämpade för jobbet än jag?
Det är kört!!!! ..


...dom ringde mig strax efter 9 ..

:O .. omg! jag är en av dom utvalda få.

Shitt.. det kändes som om jag var med i Idol ^^
Så nu ska jag dit på fredag, klockan 11 på den där andra, mer formella intervjun..... känner mig redan nervös jöh! :D

Aja.. lugna nerverna nu ^^ .. *tittar på min fina färdigmålade Space Marine och smajlar* .. aaah .. *inser att den är väldigt klumpigt målad, men bryr mig inte ^^*

Nej, nu ska jag fan ut o gå. Jag behöver motion.

Laterz guys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0