Glenn? Katt?? vafan drömmer jag egentligen..?


Shitt, jag drömde att någt jävla mongo ringde och väckte mig mitt på natten när jag sov och snackade om en katt som heter Glenn och att han befann sig på min balkong och att jag skulle ropa om jag ser honom....

Seriöst, det var så verkligt att det nästan känns som att det hände. :S

Men vadå Glenn? Vem fan är Glenn? Och vem ringde? .. och ... vafan är det här??

Jag kände inte igen rösten.... alls... eller, det var iallafall ingen röst som jag har snackat med över telefon tidigare, för då brukar man kunna höra vem det är.

Antingen var det (1) en dröm, vilket gör den här diskussionen meningslös.. eller (2) nåt jävla fyllo som har tappat bort sin katt ... eller (3) nån tjej som ville busringa och roa sig på min bekostnad.

Hon sa att hon skulle ha fest och att jag var välkommen..... aah, okej visst XD ... men vem fan ÄR du då?? Ringer man med dolt nummer och totalt glömmer bort att säga vem man är så ... jaadu... blir lite svårt att komma på den där festen XD

Kommentarer
Postat av: petra

hahah då förstår jag :P

2010-04-07 @ 18:28:55
URL: http://partypiiinglan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0